16 de julho de 2007

AMIZADE HOME MULHER


Abro os olhos tras umha soneca de
1 hora 45 minutos, fiquei durmido recem posto um documental que nem me lembro de que ia.


Tenho que aproveitar a tarde do domingo para escribires algo no meu blog. Mais agora tenho umha sede terrível.

Abro a neveira, colho umha botelha de meio litro de radical fruit, pineapple emotion, encaminho-me para a peça onde tenho o computador. As janelinhas do corredor, deixan passar pouca luz, isso significa que o dia esta nublado ou chuvioso, confirmo-o assomando-me à terraça.

Sento enfrente do computador, penso sobre do que podo falar, mentres dum trago caseque valeiro a botelha de radical. Lembro dumha conversaçom que tivem o outro dia cumha conhecida, com “la chica rica del vestido japonés”, ela questionava-me sobre si eu cria possível a amizade entre home e mulher.

Para reflexionar gosto de passeiar, assim que saio a rua, vou cara o paseio ao carom do mar. Efectivamente o dia esta escuro, sopra um vento frío, as gaivotas voan sobre a minha cabeça, nom ha tardar em chover.

Penso que a amizade entre home e mulher é quando menos difícil, nom direi que é impossível. Si, pode haber amizade quando ningum dos dous tem interesse sexual no outro, suponhamos as possibilidades.

Possibilidade 1: Nem home nem mulher sintem- se atraídos. Si é possível a amizade, ainda que quantas vezes esta amizade remata com o paso do tempo numha relaçom sentimental, ou umha noite, sem apenas agardalo a paixom atrapa-os.

Possibilidade 2: Um dos dous sinte atracçom polo outro, a qual nom é correpondida pola outra parte. A parte que deseja, simulará amizade com tal de estar perto doutro, sofrira quando o outro tenha relaçons com um terceiro, ou quando amparado pola amizade seja o confidente e conselheiro das aventuras amorosas.

Possibilidade 3: Ele ou ela som o companheiro/a dum amigo, podesse dizer aquilo dos "amigos dos meus amigos som os meus amigos".

Eu sempre recorro ao cine para os temas da vida e lembro dum filme de Truffaut, titulado “L'Homme qui Aimait les Femmes “(O home que amava às mulheres), que em castellano foi titulada, ainda nom sei por que, “El amante del amor”.

O protagonista, é um conquistador de mulheres, que realmente ama as mulheres, mais nega-se a amar a umha em concreto. Neste filme hai um momento em que ele conhece a umha mulher e nom tem relaçons sexuais com ela,nem tam sequer o tenta e por riba lhe da um emprego. A reflexom que fai o narrador (voz em off), e que por umha vez cre possível a amizade entre home e mulher.



Empeçam a caer as primeiras gotas, a pouca gente que coma mim atreveu-se a tentar um passeio bota a correr cara sítios cubertos. A luz míngua deixando passo a um ceo cheio de nubes escuras, a gaivotas estam mais furiosas, ainda se cabe, e voam mais baixo. Se apuro o paso, chegarei a casa sem me molhar muito.

Sem comentários: