2 de agosto de 2007

O SÍNDROME ESCARLATA

O vitrasa da linha 15, daquel soleado dia 16 de maio de 2003 que percorria o Berbês às 17:50, passou aquel dia e aquela hora, e nom voltará a passar.

Sempre escuitara que as oportunidades nom se presentam duas vezes na vida, tambem sabia que as decisons que se tomam marcam o devenir da vida. Isso dava-lhe medo, e entrará dentro dele, até o ponto que marcara o seu jeito de comportar-se. Sempre fora umha pessoa impaciente, dos que querem as cousas já, e dos que nom gostam agardar.

Mas isso nom era assi em todo, com as mulheres sempre pecara do que deu em chamar, Síndrome de Escalata. O síndrome de Escarlata, tomava o nome da protagonista do famoso filme “Gone with the wind” (Foi-se com o vento”). Umha cita da protagonista resumia à perfecçom a personalidade de Escalata, i em que consiste o síndrome:“Manha será outro dia”

Tambem era umha pessoa que gostava de fazer caso aos seus pressentimentos. E si bem procurava racionalizar as decissons que tomava, sempre dera mais valor à sua vozezinha interior. E salvo casos pontoais, sempre lhe funcionara, é mais, a vida nom lhe tratara mal, nem lhe troujera problemas demasiado duros. Em resumo a sua vida sempre foi entre algodons de açucar, de algodom doce.

Aquel soleado 16 de maio ia cara ao centro no autocarro, ela debeu subir no Berbês, porque até entom nom reparara nela. Ia ele agarrado à barra do autocarro, quando virou a cabeça, ante um golpe que lhe dera umha mulher carregada com multitude de bolsas de compra. Ele estava apenas a dous pasos de ela. Ela distraida olhava pola janela, ia encuitando música num mp3. O seu reflexo no cristal permitia ver-lhe o rosto.

De supeto assaltou-lhe umha ideia, a ideia de que aquela mulher era a mulher da sua vida. Ao carom dela, um home cabeceava. A vozezinha interior animaba-o a ires falar com ela, e mais quando o home das cabeçadas lhe deixara livre o assento. Mas convenceu-se de que hoje nom tinha um bom dia, e talvez nom conseguira atraela, pensou manha será outro dia, manha estarei já preparado.Ele baixou denantes que ela. Apurou a última olhada, e até ela reparou nele, as suas miradas coincidirom, e a vozezinha trasformouse num berro, é a mulher da tua vida. Mas pensou, manha lhe falarei

Mas ao dia seguinte ela nom apareceu, nem ao seguinte,é mais, nunca coincidiu com ela, nem a volveu olhar. Nunca volveu a ter aquela sensaçom com ningumha outra mulher.

A mulher da sua vida passou pola sua vida fugazamente, a mulher da sua vida recorria o Berbês num soleado 16 de maio, na linha 15 entorno as 17:50.



1 comentário:

Anónimo disse...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).