1 de fevereiro de 2008

SENTIMENTOS

Quisem saber que é o que se sinte ao sentir algo por alguém, assí que procurei resposta, nas definiçons dos poetas e escritores. Pesquisei as senhas científicas dos neurólogos, mas que tristura levar os sentimentos a umha interaçom química entre neuronas. Procurei na longa trajectoria dos sábios filósofos.

E um dia me atopei com a sabiduria popular, que me deu a resposta mais prática, alguem me dixo, que sentir algo por alguem é pensar nele ao longo do dia.



Susana quando me ergo polas manhas penso em ti, quando vou de mala hóstia para o trabalho penso en ti, e me alivia, e pola noite quando o último rainho de luz penetra nos meus olhos, denantes de fecharem-se, o meu pensamento é para ti.

1 comentário:

canceleiro disse...

Joder, Julen, cómo andamos!!!! Para cuando la boda?