7 de dezembro de 2008

PLEITOS TENHAS!

Pleitos tenhas!!!
(maldiçom cigana)

Num anterior post, “Os Sherifs de Coslada”, falava da impunidade com que actuam os corpos policiais do estado espanhol, graças entre outra cousas ao ver cara outro lado de políticos e o mais lamentável a complicidade do poder judicial.

Nestes dias esta ocupando o seu anaquinho nos meia do estado, o julgamento ao siareiro do Olimpique de Marselha, Santos Mirasierra. O Occitano vem de seres condenado a 3 anos e meio de cadeia por agressom a um polícia espanhol.

A prova definitiva da condeia é que um polícia o tem reconhecido como a pessoa que bota umha cadeira que impacta num anti-distúrbio, que a consequência delo, tivo que levar uns pontos na sua cabeça.

Eu trás olhar as imagens que se tenhem oferecido nos diversos meios, tiro de conclusons, que ao siareiro se lhe castiga por empurrar a um polícia. A testemunha do agente, que reconhece ao siareiro como a pessoa que lança a cadeira, é mais que duvidosa, nesse rebúmbio de cadeiras voando, morea de gente, olhar algo é próprio dum superagente.

Existe um principio legal polo qual nom se pode condenar a ninguém, se as provas nom son concluintes, e este testemunho, perdoem-me, nom o é

Mas o juiz, com esta tradiçom espanhola de defesa do agente da orde, vem umha outra vez conculcar os mais elementais direitos das pessoas, a presunçom de inocência, e ao tenor dos vídeos, acho que nom foi respeitado tal, para justificar esta condena.

Mas o lamentável deste caso é que tal sentência esta a tapar o espiritu “dousdemaio” que está trás a actuaçom das forças policiais, esse secular ódio ao “gabacho”, esse que motivou a intervecçom policial, “caña al gabacho”, e que foi tam duramente criticada pola UEFA.




1 comentário:

Anónimo disse...

Com certeza Julen, tens toda a razao. Esta dupla moral do desporto apesta. Assim também botaram a Diego do mundial de USA... filhos da mae!

Um abraço desde Catalunha.

El Manel.