18 de outubro de 2007

UMHA HISTÓRIA

Suponhamos um velho intelectual e umha nova promessa da poesia e as letras. O Velho é expulsado da empresa que ressuscitou do esquecemento. A nova promessa amossa-lhe o seu apoio público com umha aperta.

A empresa criada polo velho intelectual, oferece-lhe um posto à nova poetisa, i esta acepta, para vergonha alhea. Isto exaspera à gente, i entre eles ao criador dumha das páginas de humor melhores do pais.

A nova promessa-poetisa-empregada da empresa felona, envia os avogados contra da página, i esta ve-se na obriga de fechar.

Esta história nom é ficçom, é realidade, o velho intelectual é Isaac Diáz Pardo, que ressuscitou à empresa Cerámica Sargadelos, ediçons do Castro. A nova empregada da empresa-felona é Yolanda Castaño, promessa da nova poesia galega. A qual depois de amossar a sua solidaridade com o velho galeguista aceptou o posto de direitora da se de sargadelos na cidade da Corunha.

A página web de humor fechada pola ofensiva da poetisa-nova promesa é ADUANEIROS SEM FRONTEIRAS, que numha animaçom Flash representava a Yolanda com um coitelo ensanguentado, frente ao seu roupeiro, dando a possivilidade ao internauta de trocar-lhe de roupa.

Sirva este pequeno Anaco para amossar a solidaridade com ADUANEIROS SEM FRONTEIRAS, para o qual coloco um banner de solidaridade, sob o banner já existente de solidaridade com Isaac Diaz Pardo.

1 comentário:

Anónimo disse...

Encántame o deseño do blog, eses topiños tan....flamencos.

Voume a Noruega o día 31 así que se queres unha postal mándame o teu enderezo ;-). Todo ben? Fai moito que non falamos(case tanto como o que eu levo sen escribir en galego).

Bicos